Keski-Suomen Leo-immeiset huomio!!

Yleistä keskustelua Leonbergeistä. Tänne keskustelut jotka eivät sovi alla olevien otsikoiden alle.

Keski-Suomen Leo-immeiset huomio!!

ViestiKirjoittaja Sarianne Alanne » 09 Touko 2010 17:35

Olen astunut Nannan SUURIIN saapikkaisiin ja saanut tilaisuuden olla yhdyshenkilönä Keskisessä Suomessa!
Olen sarianne ja Jellonia kasvattelen Jellonaaman nimen alla, monet jo minut tunnistaakin, mutta olen ymmärtänyt, että tänne on tullut paljonkin uusia leoja omistajineen, mikä on ihana asia! Nyt jos tunnistat itsesi, ja et ole aikaisemmin ollut lenkeillämme mukana, mutta sinulla makaa olohuoneen lattialla tuo ihana leijona tai leijonan pentu, joka vasta söi uudet nahaiset kenkäsi, tai jos sinulla on se suuri karvakasa seisomassa just telkkarin edessä kun on tulossa suomelle maali... niin kerroppa minulle kuka olet ja oletko kiinnostunut yhteisistä lenkkeilyistä ym. jutuista mitä voisimme yhdessä kehitellä.
- turkki kesäkuntoon, oli yksi ajatukseni (omilla kun lähtee niin mukavasti jo..;)
kerro ideoistasi, ja itsestäsi minulle osoitteeseen : sarianne.alanne@hotmail.com

- rohkeasti vaan, sillä tiedän että olette siellä jossain... cool

Sarianne.
Pandazoman Fanta (Wilma)
jellonaaman Hunny Yummies(Iita)
Jellonaaman Touhc `N shake (Luka)
Jellonaaman Hertta ysi (Jaffa)
Namupalan Herkku-Trio (Nanna)
Sarianne Alanne

Paluu Yleinen keskustelu