22.07.2016 - HALLITUKSEN TIEDOTE 22.7.2016

SUOMEN LEONBERGINKOIRAT RY – JALOSTUSTOIMIKUNTA
Suomen Leonberginkoirat ry:n hallitus on kokouksessaan 20.7.2016 päättänyt lakkauttaa nykyisen Jalostustoimikunnan puutteellisen kokoonpanon vuoksi. Hallitus toimii toistaiseksi Jalostustoimikuntana ja toivoo, että Jalostustoimikuntaan liittyvissä asioissa jäsenistö olisi yhteydessä hallitukseen osoitteessa hallitus@leonet.fi
Hallitus kiittää kaikkia Jalostustoimikunnan jäseniä työpanoksestaan rodun hyväksi.
Hallituksen tavoitteena on muodostaa uusi Jalostustoimikunta mahdollisimman pian ja toivookin jäsenistöltä hakemuksia Jalostustoimikuntaan. Hakemukset voi lähettää sähköpostilla hallitus@leonet.fi ja lisätietoja antaa puheenjohtaja Kaj Lindstedt 040 558 6658. Hakemuksia toivotaan 18.8.2016 mennessä. Hallitus pyrkii kokoamaan Jalostustoimikunnan, joka on kooltaan vähintään 6 henkilöä.
Jalostustoimikunnan jäsenyys ei vaadi kaiken kattavaa jalostuksellista osaamista eikä edellytä laajamittaista kasvatustyötä. Mielenkiinto ja ymmärrys jalostusasioista on eduksi. Yhteistyökyky ja innostunut asenne ovat toivottavia ominaisuuksia.
Suomen Leonberginkoirat ry

Viimeksi muokattu: 24.07.2016 18:43