Leokalenteri 2020

Julkaisupvm: 25.10.2019

Löytyykö arkistostasi kuvia leoista eri vuodenaikoina?
Olemme kasaamassa seinäkalenteria, johon tarvitsisimme nyt erilaisia, hyvälaatuisia kuvia. Kuvat tulisi lähettää 1.11. mennessä osoitteeseen webtiimi@leonet.fi
Lähettämällä kuvan annat yhdistykselle oikeuden käyttää kuvaa kalenterissa ja/tai leonetissä/leot-lehdessä.
Arvomme kuvansa kalenteriin saaneiden kesken yhden kalenterin (mikäli arvonnan voittaja on jo tilannut ja maksanut kalenterin, palautetaan hänelle rahat tai halutessaan saa toisen kalenterin ilmaiseksi).

Kalenterin hinta on 15€ sis. postituksen Suomessa, maksetun kalenterin voi noutaa myös esim. Messukeskuksen rotutorikopilta (7.-8.12.). Kalenterin tuotto käytetään Terveysrahaston hyväksi. Ennakkotilaukset 9.11. mennessä osoitteeseen webtiimi@leonet.fi (otsikoksi kalenteritilaus)!
 --> Kirjoita tilaukseesi, haluatko kalenterin postitse (jos kyllä, niin ilmoita osoite) vai haetko sen rotutorikopilta koiramessuilta. Tilauksen (15€/kalenteri) voi maksaa yhdistyksen tilille FI34 1572 3000 4083 36 (NDEAFIHH), ennakkotilausten eräpäivä 10.11.2019, viestikenttään teksti: Leokalenteri 2020 ja tilaajan nimi.

Viimeksi muokattu: 27.10.2019 07:21